FAQ na stronie firmowej

FAQ

FAQ (Frequently Asked Questions), czyli najczęściej zadawane pytania to dziś bardzo popularny i ważny element na stronie internetowej. Znajdziesz ją często w witrynach wielu firm świadczących usługi online czy w e-commerce. 

Jak stworzyć dobry FAQ? Dlaczego warto dodać sekcję z najczęściej zadawanymi pytaniami na swojej stronie firmowej? Sekcja FAQ to doskonały sposób na nawiązanie kontaktu z docelowymi klientami i zbudowanie relacji. Może być wykorzystywana do informowania, edukowania, a także do promowania Twoich produktów i usług.

FAQ na stronie firmowej

Jakie korzyści przynosi FAQ na stronie firmowej?

Powodów, dla których podstrona z najczęściej zadawanymi pytaniami powinna pojawić się na firmowej stronie internetowej jest kilka. Oto najważniejsze:

Oszczędność czasu jeżeli musisz stale odpowiadać użytkownikom na te same pytania odnośnie oferty Twojej firmy, to zdecydowanie lepiej jest je spisać i dodać na osobnej podstronie lub stworzonej sekcji. Zdecydowanie ułatwi to pracę osób w Twojej firmie i zaoszczędzi ich czas, który można wykorzystać na inne zadania.

Większy ruch na stronie dzięki FAQ. To także sekcja, która może pomóc przyciągnąć nowych klientów. Jak? Wyszukiwarki internetowe są swoistą bazą informacji, w której użytkownicy mogą znaleźć odpowiedzi na każde lub przynajmniej  większość nurtujących ich pytań. Umieszczenie treści typu Pytanie-Odpowiedź na swojej stronie znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że znajdą Cię wyszukujący internauci. Im więcej osób odwiedzi Twoją witrynę, tym więcej osób zobaczy i skorzysta z Twojej oferty.

Budowanie profesjonalnego wizerunku. FAQ jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego, kto chce zaprezentować ekspercki wizerunek swojej firmy oraz zbudować zaufanie klientów.

Jak przygotować sekcję FAQ?

Oczywiście sekcja z najczęściej zadawanymi pytaniami powinna być jak najbardziej przejrzysta i czytelna. Napisana prostym językiem zrozumiałym dla odbiorców. Należy umieścić w niej pytania, które zadają Twoi klienci. W tym celu przejrzyj skrzynkę email czy media społecznościowe. Dobra praktyką jest podział pytań na kategorię, to zdecydowanie ułatwia użytkownikom poruszanie się po stronie. Możesz również zastosować linkowanie wewnętrzne, czyli odnośniki, które poprowadzą użytkowników do konkretnej usługi, produktu czy instrukcji.

Chcesz zbudować nowoczesną stronę www?

Chętnie pomożemy! Napisz do nas i opowiedz o swoim pomyśle.

Close