Strona internetowa Twojej firmy to świetne narzędzie marketingowe i sprzedażowe wspierające codzienne funkcjonowanie biznesu.
Firmowa strona www to miejsce, gdzie powinieneś jak najlepiej przedstawić to czym się zajmujesz, zaprezentować swoje produkty czy usługi. Podpowiadamy jakie elementy i techniki sprawią, że firmowa strona www pozwoli pozyskiwać klientów i promować biznes online.
Strona internetowa jako wizytówka firmy
Tworząc firmową stronę internetową, pamiętaj o tym, aby była atrakcyjna wizualnie i intuicyjna w obsłudze. Powinna przekazywać w przystępnej formie najważniejsze informacje o Twojej ofercie oraz możliwość kontaktu. Do stworzenia strony wizytówkowej proponujemy WordPress. Dzięki systemowi projektowanie i administrowanie stroną www jest dostępne dla każdego. Stosując ten system, administratorem strony internetowej może być właściciel, specjalista marketingu czy wirtualna asystentka.
Firmowa strona www – projekt
Aby skutecznie pozyskiwać klientów w internecie potrzebujesz nowoczesnej strony. Co to oznacza? Nowoczesne strony www są przede wszystkim responsywne, a więc automatycznie dostosowują się do rozmiaru okna urządzenia. Są także łatwe w nawigacji i obsłudze, a szata graficzna odpowiada identyfikacji wizualnej danej marki.
Treści na stronie firmowej- jak dotrzeć do klientów?
Wszystkim zależy na profesjonalnie zaprojektowanej stronie internetowej, czyli ciekawym logo, świetnym wyglądzie i perfekcyjnie dobranej kolorystyce, ale to treść jest elementem decydującym o rankingach i wynikach. Dla wyszukiwarek o wiele ważniejsze jest, czy Twoja witryna dostarczy odpowiedź/rozwiązanie dla użytkowników, którzy wpisują określone frazy. Zwiększając pozycję witryny na dane słowa kluczowe, możesz wygenerować wymagany ruch na stronie, co przekłada się na potencjalnych klientów.
Blog na stronie firmowej – doskonałym sposobem na zwiększanie liczby odwiedzin strony jest regularne blogowanie. Tworząc artykuły masz wiele możliwości przyciągnięcia swojej grupy docelowej. Pomocne może być skorzystanie z Planera słów kluczowych Google, aby wyszukać to, czego Twoi klienci lub obserwatorzy mogą szukać w Internecie.
Linkowanie wewnętrzne – struktura linków wewnętrznych jest praktyczna dla użytkownika – ułatwia poruszanie się po serwisie. Gwarantuje również dłuższy pobyt na stronie użytkownika lub potencjalnego klienta. Linki dodane wewnątrz serwisu mogą poprawić widoczność serwisu w wyszukiwarce Google.
Masz pytania? Napisz do nas! 🙂
Chcesz zbudować nowoczesną stronę www?
Chętnie pomożemy! Napisz do nas i opowiedz o swoim pomyśle.