Strona internetowa dla firmy – dlaczego warto ją założyć?

Strona internetowa jest obecnie niezbędnym elementem każdej firmy. Dzięki niej możemy stale rozwijać swój biznes. Jakie jeszcze korzyści przynosi firmowa strona www?

Jeśli zadbasz o to, aby strona Twojej firmy była poprawnie zbudowana w zgodzie z dobrymi praktykami to stanie się doskonałym narzędziem marketingowym i sprzedażowym wspierającym codzienne funkcjonowanie biznesu. Dlaczego warto założyć profesjonalną i nowoczesną stronę www dla firmy?

Prezentacja oferty na stronie firmowej

Strona www umożliwia prezentację skrojoną dokładnie pod Twoich klientów. Prezentacja ta polega na przedstawieniu potencjalnemu klientowi zalet i korzyści płynących z zakupu danego produktu czy skorzystania z oferowanej przez Twoją firmę usługi. 

Prezentacja oferty na stronie firmowej

Strona www firmy dostępna 24/7

Firmowa strona internetowa staje się w pewnym sensie Twoim dodatkowym pracownikiem, który pracuje na rzecz firmy przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Użytkownicy odwiedzający stronę mają stały dostęp do wszelkich informacji dotyczących firmy i oferowanych produktów czy usług. 

Informacje na stronie www o firmie

Kontakt z klientami

Strona www firmy pozwala na nawiązywanie kontaktu oraz budowanie długotrwałych relacji z jej użytkownikami. Ważnym elementem nowoczesnych stron internetowych jest formularz kontaktowy. Dobrze zaprojektowana strona powoduje, że komunikacja z klientami jest szybka i skuteczna. 

Testimoniale klientów

Testiomoniale zamieszczone na stronie firmowej mają potężny potencjał marketingowy. Publikowanie rekomendacji klientów to doskonały sposób na zdobycie zaufania odwiedzających Twoją stronę. Testimoniale mogą być przedstawione w różnej formie, np. cytatu ze zdjęciem autora czy recenzji klientów w formacie wideo.

Testimoniale klientów na stronie firmowej

Skuteczne CTA na stronie firmowej

CTA pozwala przyciągnąć klientów poprzez skuteczne komunikaty. CTA (wezwanie do działania) to link, po kliknięciu którego użytkownik przenosi się w miejsce docelowe, czyli np. do formularza kontaktowego czy strony z ofertą. Spraw, by CTA było krótkie i bezpośrednie, np. „Czytaj więcej”, „Zapytaj o ofertę”, „Wejdź” i „Sprawdź”, powinno być zamieszczone w widocznym miejscu.

Masz pytania? Napisz do nas! 🙂

Chcesz zbudować nowoczesną stronę www?

Chętnie pomożemy! Napisz do nas i opowiedz o swoim pomyśle.

Close