Testimoniale na stronie firmowej

Testimoniale

Testimoniale, czyli rekomendacje i opinie klientów na stronie internetowej firmy są bardzo ważne. Istnieje wiele powodów, dla których warto po prostu otrzymywać pozytywne opinie. Dziś przekonamy się, dlaczego warto i jak to zrobić.

Zalety testimoniali

Zacznijmy od tego, dlaczego w ogóle warto pozyskiwać i zamieszczać rekomendacje i opinie od klientów na stronie internetowej. Testimoniale zwiększają poziom zaufania, wzmacniając przekonanie odbiorcy o rzetelności pracy firmy. Dzięki recenzjom możemy pokazać również potencjalnym klientom nasze bogate doświadczenie. Jakie jeszcze korzyści mogą przynieść testimoile? Są doskonałym środkiem komunikacji między klientami a Twoją marką. Przyczyniają się także do promocji Twoich produktów i usług oraz do wzrostu sprzedaży.

Jak pozyskiwać testimoniale?

Dobrym momentem na zapytanie o opinie/rekomendacje jest zakończenie projektu. W ramach podsumowania Waszej współpracy możesz poprosić o wystawienie opinii. Kolejną sytuacją sprzyjającą pozyskaniu testimoniami jest chwila, gdy sam klient wyraża swoje zadowolenie ze współpracy.

Testimoniale na Twojej stronie

Skuteczna strona firmowa powinna zawierać prawidłowo skonstruowane testimoniale, tzn. takie, które składają się opisu doświadczenia klienta po skorzystaniu z Twoich produktów czy usług. Recenzje nie powinny być anonimowe. Najlepiej jeśli są podpisane imieniem i nazwiskiem, można dodać nazwę stanowiska pracy oraz firmę, w której osoba wystawiająca opinię pracuje. Testimoniale mogą być przedstawione w różnej formie, dobrym przykładem jest cytat ze zdjęciem autora lub krótkie nagranie video opisujące pozytywne doświadczenia klienta.

Chcesz zbudować nowoczesną stronę www?

Chętnie pomożemy! Napisz do nas i opowiedz o swoim pomyśle.

Close